Pirkimo sąlygos
PIRKIMO TAISYKLĖS
1.
SĄVOKOS
1.1. El.
parduotuvė - interneto
tinklapyje www.store.porsche.lt
esanti elektroninė parduotuvė, kurioje Pirkėjas Taisyklių nustatyta tvarka gali
įsigyti Pardavėjo siūlomas Prekes.
1.2. Pardavėjas
- Prekes parduodanti ir
El. parduotuvę administruojanti UAB „Prime Auto“, juridinio asmens kodas
302841713, PVM mokėtojo kodas LT100007650412, adresas Dariaus ir Girėno g. 15,
LT-02196 Vilnius, Lietuvos Respublika, el. paštas info@porsche.lt, tel. 8 661
10911 Duomenys apie Pardavėją kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre.
1.3. Paskyra
- tai Pirkėjo
registracijos El. parduotuvėje rezultatas, kai sukuriama asmeninė paskyra,
kurioje saugomi Pirkėjo duomenys ir Užsakymų istorija.
1.4. Pirkėjas
- fizinis ar juridinis asmuo, kuris naudojasi
El. parduotuve ir joje įsigyja Prekes. Pirkėju laikomas tik tas fizinis ar
juridinis asmuo, kuris turi teisę Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta
tvarka naudotis El. parduotuve ir įsigyti Prekes.
1.5. Prekės
- materialūs daiktai,
kuriuos Pirkėjas gali įsigyti El. parduotuvėje Taisyklėse nustatyta tvarka ir
sąlygomis.
1.6. Privatumo
politika - Pardavėjo
parengtas dokumentas, kuriame nurodoma, kaip yra tvarkomi Pirkėjų pateikti
asmens duomenys. Privatumo politika pateikiama https://store.porsche.lt/privacy-policy .
1.7. Sutartis
- tarp Pirkėjo ir
Pardavėjo sudaryta nuotolinė Prekių pirkimo - pardavimo sutartis, kurią sudaro
Prekių Užsakymas ir šios Taisyklės.
1.8. Šalis
- Pirkėjas arba
Pardavėjas.
1.9. Šalys
- Pirkėjas ir Pardavėjas
kartu.
1.10. Taisyklės
- šios Prekių pirkimo El. parduotuvėje
taisyklės.
1.11.
Trečioji
šalis - bet kuris fizinis
ar juridinis asmuo, kuris nėra Sutarties Šalis.
1.12. Užsakymas - Užsakovo pasirinktų pirkti Prekių sąrašas, kuris pateikiamas Pardavėjui elektroniniu būdu, įvykdžius visus El. parduotuvėje nurodytus Prekių užsakymo veiksmus.
2.
BENDROSIOS
NUOSTATOS
2.1. Taisyklės
laikomos teisiškai įpareigojančiu susitarimu, kuris sudaromas tarp Pardavėjo ir
Pirkėjo, Pirkėjui pažymėjus laukelį ties teiginiu „Sutinku su Pirkimo
taisyklėmis”. Tokiu būdu Pirkėjas patvirtina, kad išsamiai susipažino su
Taisyklėmis, sutinka su jose išdėstytomis sąlygomis ir įsipareigojate jų
laikytis, naudodamasis El. parduotuve ir įsigydamas Prekes.
2.2. Taisyklės
nustato Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigas, Prekių įsigijimo, apmokėjimo
už jas sąlygas, Prekių pristatymo ir grąžinimo tvarką bei kitas su Prekių
pirkimu ir pardavimu El. parduotuvėje susijusias nuostatas.
2.3. Naudodamasis
El. parduotuve, įsigydamas Prekes, Pirkėjas taip pat patvirtina, kad perskaitė
ir susipažino su Privatumo politika, pažymėdamas laukelį ties teiginiu „Susipažinau
su Privatumo politika“.
2.4. Jei
Pirkėjas nesutinka su Taisyklėmis, jis turėtų nesinaudoti El. parduotuve ir
neįsigyti Prekių. Aiškumo dėlei pažymėtina, jog negalima situacija, kai
Pirkėjas sutinka su šiomis Taisyklėmis iš dalies, išskyrus atvejus, kai
Pirkėjas ir Pardavėjas raštu susitartų kitaip.
2.5.
Pardavėjas
neprisiima jokios rizikos ar atsakomybės ir yra atleidžiamas nuo bet kokios
atsakomybės, jei Pirkėjas iš dalies ar visiškai nesusipažino su Taisyklėmis,
nors jam tokia galimybė buvo suteikta.
3.
PIRKĖJO
TEISĖS IR PAREIGOS
3.1. Pirkėjas
turite teisę naudotis El. parduotuve ir įsigyti Prekes vadovaudamasis šiomis
Taisyklėmis.
3.2. Pirkėjas
įsipareigoja:
3.2.1.
sąžiningai,
nepažeisdamas Taisyklių ir taikytinų teisės aktų naudotis El. parduotuve ir
įsigyti Prekes;
3.2.2.
įsigyjant
Prekes, pateikti tik teisingus ir tinkamus duomenis;
3.2.3. teikiant
naują Užsakymą, atnaujinti bet kokius Paskyroje nurodytus duomenis, jei jie yra
neteisingi arba pasikeitę. Pardavėjas nebus atsakingas už žalą, atsiradusią
Pirkėjui ir (ar) tretiesiems asmenims, jeigu Pirkėjas Paskyroje pateikia
netikslius, neteisingus, neišsamius duomenis, nedelsiant nepatikslina
pasikeitusių asmens duomenų;
3.2.4. neperduoti
Tretiesiems asmenims savo prisijungimo prie Paskyros duomenų. Jei Pirkėjas
praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant apie tai informuoti
Pardavėją.
3.2.5. nesinaudoti
El. parduotuve jokiais tikslais, kurie yra neteisėti arba draudžiami šiomis
Taisyklėmis ar galėtų padaryti žalos Pardavėjui ar Trečiosioms šalims;
3.2.6. naudotis
El. parduotuve tik teisėtais tikslais ir tik tokiais būdais, kurie nepažeistų
Pardavėjo ir / ar bet kurio kito El. parduotuvės naudotojo teisių;
3.2.7. sumokėti
už užsakytas Prekes vadovaujantis šiomis Taisyklėmis;
3.2.8. atsiimti
užsisakytas Prekes vadovaujantis šiomis Taisyklėmis;
3.2.9. apžiūrėti
įsigytas Prekes ir įsitikinti, kad gautos Prekės yra Pirkėjo užsakytos Prekės,
prieš pradėdamas jomis naudotis;
3.2.10.
nepažeisti
autorių teisių, prekių ženklų ir (arba) kitų intelektinės nuosavybės teisių,
kurios priklauso Pardavėjui arba Trečiosioms šalims;
3.2.11.
nesiimti
jokių veiksmų, kuriais siekiama pasisavinti Pardavėjui arba Trečiosioms šalims
priklausančią informaciją ar duomenis arba paveikti El. parduotuvės veikimą ir
technines funkcijas;
3.2.12.
imtis
bet kokių veiksmų, kurie nepagrįstai ar neproporcingai apkrauna El. parduotuvės
veikimą;
3.2.13.
naudoti
bet kokį įrenginį, programinę įrangą ar procedūrą, kuria būtų trukdoma ar
bandoma trukdyti tinkamam El.
parduotuvės veikimui;
3.2.14. imtis bet kokių veiksmų, kurie pažeidžia arba kelia grėsmę El. parduotuvės saugumui.
4.
PARDAVĖJO
TEISĖS IR PAREIGOS
4.1.
Pardavėjas
įsipareigoja:
4.1.1. Taisyklėse
nustatytomis sąlygomis sudaryti galimybę Pirkėjui naudotis El. parduotuve;
4.1.2. vykdyti
pateiktus Užsakymus šiose Taisyklėse nustatyta tvarka;
4.1.3. gerbti
Pirkėjų privatumą ir tvarkyti jų asmens duomenis tik pagal šias Taisykles, Privatumo
politiką ir taikytinus teisės aktus;
4.1.4.
laikytis
kitų Taisyklėse bei taikytinuose teisės aktuose nustatytų pareigų.
4.2.
Pardavėjas
turi teisę:
4.2.1. informavęs
Pirkėją, neribotam laikui užblokuoti ar panaikinti Pirkėjo Paskyrą, jei
sužinoma, kad Pirkėjas pažeidžia Taisyklių 3 skyriuje numatytus
įsipareigojimus. Pardavėjo sprendimas dėl Paskyros užblokavimo ir/ar
panaikinimo priklauso nuo to ar pažeidimo masto, trukmės ir to, ar pažeidimas
turi esminės reikšmės Pardavėjo vykdomai veiklai.
4.2.2. riboti
didmeninio pirkimo požymių turinčius Prekių pirkimus, t. y. Pardavėjas turi
teisę atsisakyti priimti ir (ar) vykdyti Pirkėjo Užsakymą (-us), kai Pirkėjas
užsako mažmeninėje prekyboje neįprastai didelius Prekių kiekius,
neatsižvelgiant į tai, ar Prekės užsakomos vienu ar keletu per sąlyginai trumpą
laiką pateikiamų Užsakymų, arba Pirkėjo Užsakymas turi kitų didmeninio pirkimo
požymių;
4.2.3. laikinai
arba iš viso nutraukti El. parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs
Pirkėjams. Tokiu atveju iki veiklos nutraukimo pateikti Užsakymai arba yra
įvykdomi visiškai, arba Pirkėjai yra informuojami apie El. parduotuvės veiklos
nutraukimą ir jiems yra grąžinama sumokėta Prekių kaina.
5.
PREKĖS
5.1. Visa
informacija apie Prekes, jų savybes ir kainas bei papildomas išlaidas, jeigu
tokių yra, yra nurodoma El. parduotuvėje pateikiamų Prekių aprašymuose.
5.2. Pardavėjas
atkreipia dėmesį į tai, kad Prekių nuotraukos, pateikiamos El. parduotuvėje,
yra iliustracinio pobūdžio ir jose nurodytos Prekės savo spalva, forma ar
kitais parametrais gali neatitikti realaus Prekių dydžio, formos ir spalvos dėl
Pirkėjo naudojamos programinės įrangos ypatybių. Pirkėjas visais atvejais
turėtų vadovautis Prekės aprašymu, pateikiamu El. parduotuvėje.
5.3.
Prekės
iki visiško jų apmokėjimo išlieka Pardavėjo nuosavybe.
6.
PIRKĖJO
PASKYRA
6.1.
Pirkėjas
turi teisę sukurti savo Paskyrą užsiregistruodamas El. parduotuvėje.
Registracijos metu Pirkėjas privalo įvesti savo vardą, nurodyti kitus Prekių
Užsakymams vykdyti būtinus duomens ir sukurti slaptažodį.
6.2. Pirkėjas
yra atsakingas už savo paskyros ir slaptažodžio saugumą. Bet kokius veiksmus,
atliktus su Pirkėjo paskyra, Pardavėjas laikys Pirkėjo veiksmais. Pardavėjas
nėra laikomas atsakingu už jokius nuostolius ar žalą, atsiradusius dėl to, kad
Pirkėjas nesilaikė šio Paskyros saugumo įsipareigojimo.
6.3.
Pirkėjas
įsipareigoja nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu sužino apie bet kokį
neleistiną El. parduotuvės naudojimą ar neteisėtą prieigą prie Pirkėjo
Paskyros.
6.4. Pirkėjas
turi teisę bet kada ištrinti savo Paskyrą.
6.5. Pirkėjo
paskyra panaikinama automatiškai, jei Pirkėjas neprisijungia 5 (penkerius)
metus nuo paskutinio prisijungimo.
7.
PIRKIMO
- PARDAVIMO SUTARTIES SUDARYMAS
7.1. Sutartimi
Pardavėjas įsipareigoja parduoti ir pristatyti Pirkėjo užsakytas ir apmokėtas Prekes
Pirkėjui, o Pirkėjas įsipareigoja sumokėti už Prekes ir priimti pristatytas
Prekes Taisyklėse nustatyta tvarka.
7.2. Prekes
Pirkėjas gali įsigyti užsiregistruodamas El. parduotuvėje ir susikurdamas
Paskyrą arba be Paskyros registracijos, bet pateikdamas Prekių užsakymui
būtinus duomenis: vardą, pavardę, Prekių pristatymo adresą, telefono numerį ir
elektroninio pašto adresą.
7.3. Pirkėjui
jo pateiktu elektroninio pašto adresu ir/ar telefono numeriu gali būti siunčiami
informaciniai pranešimai, kurie būtini Prekių Užsakymui įvykdyti, taip pat pirkėjas
sutinka, kad Prekių pirkimo dokumentai (PVM sąskaitos - faktūros), jam būtų
pateikiamos elektroniniu būdu Pirkėjo nurodytu elektroninio pašto adresu.
Popierinės PVM sąskaitos-faktūros Pirkėjui nesiunčiamos.
7.4. Pirkėjas
yra atsakingas, kad Pirkėjo Užsakymui pateikti būtini duomenys būtų tikslūs,
teisingi ir išsamūs. Jeigu pasikeičia Pirkėjo Paskyros registracijos metu
pateikti duomenys, jis privalo nedelsdamas juos atnaujinti. Pardavėjas jokiu atveju
nebus atsakingas už žalą, atsiradusią Pirkėjui ir (ar) tretiesiems asmenims dėl
to, jog Pirkėjas nurodė neteisingus ir (ar) neišsamius asmens duomenis arba
nepakeitė ir nepapildė duomenų jiems pasikeitus.
7.5.
Pirkėjas
teikdamas Užsakymą gali pasirinkti Prekių rūšį, kiekį bei pristatymo ir
mokėjimo būdą.
7.6.
Prieš
pateikdamas E. Parduotuvėje Užsakymą, Pirkėjas privalo:
7.6.1. atidžiai
perskaityti Taisykles ir su jomis sutikti, pažymint laukelį „Sutinku su Pirkimo
taisyklėmis“;
7.6.2. susipažinti
su Privatumo politika, pažymint laukelį „Susipažinau su Privatumo politika“;
7.7.
Pirkėjas
už Prekes atsiskaito Taisyklių 8 skyriuje nustatyta tvarka.
7.8. Pirkėjui
išsirinkus Prekę ir atlikus visus Prekės užsakymo veiksmus, iš kurių paskutinis
yra apmokėjimas už Prekę, išskyrus atvejus, kai pasirenkama apmokėti už Prekę
jos pristatymo metu, laikoma, jog tarp Pirkėjo ir Pardavėjo susiklostė pirkimo
– pardavimo teisiniai santykiai ir buvo sudaryta Sutartis.
7.9. Pardavėjas
patvirtina Prekės Užsakymą ir pateikia pagrindinę Užsakymo informaciją
pateikdamas Pirkėjui pranešimą Paskyroje ir/arba teikiant Užsakymą be Paskyros
registracijos nurodytu el. pašto adresu.
7.10. Pirkėjas
turi teisę atšaukti Užsakymą iki jo įvykdymo, informuodamas Pardavėją el. paštu
info@porsche.lt ir nurodydamas savo Užsakymo numerį.
7.11.
Pirkėjas,
Taisyklėse nurodyta tvarka patvirtindamas Taisykles (sutikdamas su jomis),
sutinka, jog išimtinais atvejais, esant objektyvioms aplinkybėms, Pardavėjas
gali nepatvirtinti Prekės Užsakymo arba atšaukti ir anuliuoti patvirtintą
Prekės Užsakymą, grąžindamas Pirkėjui visas už Prekes ir jų siuntimą sumokėtas
sumas, jei dėl, įskaitant, bet neapsiribojant,
techninės klaidos, kitų nuo Pardavėjo nepriklausančių objektyvių
priežasčių, Pirkėjas negali įvykdyti Užsakymo arba Užsakymo įvykdymas užtruktų
neproporcingai ilgai. Pirkėjas apie Prekės Užsakymo vykdymo nutraukimą ar
patvirtinimo anuliavimą, pasikeitusį Prekės pristatymo terminą yra nedelsiant
informuojamas Paskyroje ar teikiant užsakymą nurodytu el. pašto adresu. Apie
pasikeitusį Prekės pristatymo terminą Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant informuoti
Pirkėją ir suderinti naują Prekės pristatymo terminą. Pirkėjui nesutikus su
pasikeitusiu Prekės pristatymo terminu, Užsakymas yra anuliuojamas ir Pirkėjui
yra grąžinama visa už Prekes ir jų siuntimą sumokėta suma.
7.12.
Jei
Pirkėjas pradeda Užsakymą, bet jo neužbaigia, t. y. neatlieka mokėjimo,
laikoma, jog Sutartis nebuvo sudaryta.
7.13.
Pirkėjas,
turintis galiojančią El. parduotuvės Paskyrą, prisijungęs prie jos, gali matyti
savo Užsakymų istoriją.
8.
APMOKĖJIMAS
UŽ PREKES
8.1. Prekių
kainos, įskaitant tuo metu galiojantį pridėtinės vertės mokesčio (PVM) tarifą
ir kitus mokesčius, jei tokie yra taikomi, nurodomi eurais. Į El. parduotuvėje
nurodytą Prekių kainą Prekių pristatymo išlaidos neįeina. Prekių pristatymo
išlaidos nurodomos, Pirkėjui pasirinkus konkretų Prekių pristatymo būdą.
8.2.
Prekių
pristatymo išlaidas apmoka Pirkėjas.
8.3. Mokėjimas
elektroninėmis priemonėmis atliekamas Pirkėjo pasirinkimu per Pardavėjo
įgaliotuosius paslaugų teikėjus.
8.4. Pirkėjas
už Prekes atsiskaito vienu iš šių būdų: per PayPal sistemą
8.5. Užsakymas
patvirtinamas ir pradedamas vykdyti, kai Pardavėjas gauna mokėjimą už Prekę
(-es) (kai mokėjimas įskaitomas į Pardavėjo banko sąskaitą), išskyrus atvejus,
kai Pirkėjas pasirenka už Prekę sumokėti jos atsiėmimo metu. Pastaruoju atveju
Užsakymas pradedamas vykdyti išsiuntus Prekės Užsakymo patvirtinimą Pirkėjui.
9.
PREKIŲ
PRISTATYMAS
9.1. Prekės
pristatomos Pirkėjui pasirinktu būdu – pasirenkant pristatymą Pirkėjo adresu ar
kitu Pirkėjo nurodytu adresu per kurjerių tarnybą arba Pirkėjui atsiimant
Prekes Pardavėjo veiklos vykdymo vietoje - Porsche centre Vilniuje, adresu
Dariaus ir Girėno g. 15, LT-02169 Vilnius, Lietuva.
9.2.
Prekės
pristatomos tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.
9.3.
Pasirinkus
pristatymą per kurjerių tarnybą, Prekes pristatys UAB „DPD Lietuva“.
9.4.
Prekių
pristatymo kaina ir terminas yra nurodomi Prekių aprašymuose. Pirkėjas sutinka,
kad esant nenumatytoms ir objektyvioms aplinkybėms, Prekių pristatymo terminas
gali skirtis nuo nurodyto Prekių aprašymuose terminų. Tokiu atveju Pardavėjas
įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti Prekių pristatymo
terminą ir kitus su pristatymu susijusius klausimus. Pirkėjui nesutikus su
nauju Prekių pristatymo terminu, Užsakymas yra anuliuojamas ir Pirkėjui yra
grąžinama už Prekes sumokėta suma.
9.5. Visais
atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių pristatymo terminų
pažeidimą, jeigu Prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl
Pirkėjo kaltės arba dėl force majeure aplinkybių.
9.6. Pirkėjui
pasirinkus Prekių pristatymą per kurjerių tarnybą, kurjeris Prekių pristatymo
laiką suderina su Pirkėju Pirkėjo nurodytu telefono numeriu.
9.7. Pirkėjui
pasirinkus Prekes atsiimti Pardavėjo veiklos vykdymo vietoje, Pirkėjas apie Prekių
atvykimą į šią vietą yra informuojamas SMS žinute bei elektroniniu paštu.
Prekės turi būti atsiimamos per 10 dienų nuo pranešimo gavimo momento.
9.8. Pirkėjas
įsipareigoja Prekes priimti asmeniškai arba teikdamas Užsakymą nurodyti asmens,
priimsiančio Prekes, duomenis. Prekių pristatymo metu, kurjeriui pareikalavus,
Pirkėjas ar jo nurodytas asmuo privalo parodyti asmens tapatybę patvirtinantį
dokumentą. Tuo atveju, kai Pirkėjas arba jo įgaliotas asmuo asmeniškai Prekių
priimti negali, o Prekės buvo pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu ir remiantis
kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui
pretenzijų dėl Prekių pristatymo netinkamam subjektui ar kitų pristatymo
neatitikimų.
9.9. Pirkėjas
nepriėmęs Prekių šalių sutartu laiku, už kurias buvo apmokėta bankiniu
pavedimu, privalo atsiimti Prekes iš Pardavėjo veiklos vietos, nurodytos 9.1
punkte ne vėliau kaip per 7 kalendorines dienas nuo dienos, kurią Pirkėjas
turėjo priimti Prekes. Pirkėjui neatsiėmus Prekių per nurodytą terminą,
Užsakymas yra anuliuojamas ir Pirkėjui grąžinama sumokėta Prekių kaina.
9.10.
Prekių
pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su Prekes pristatančiu asmeniu
patikrinti Prekių siuntos būklę, Prekių komplektaciją. Pirkėjui pasirašius
siuntos perdavimą – priėmimą žyminį dokumentą (pavyzdžiui, PVM sąskaitą - faktūrą; važtaraštį ar kitą siuntos perdavimą
žymintį dokumentą), laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės.
Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista, Pirkėjas privalo apie tai
pažymėti siuntos perdavimą – priėmimą žyminčiame dokumente bei, dalyvaujant
Prekės siuntą pristatančiam asmeniui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo
aktą. Pirkėjui, neapžiūrėjus siuntos ir nustatyta tvarka nesurašius laisvos
formos siuntos pažeidimo akto, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės dėl Prekių
pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai atsirado dėl pakuotės pažeidimų ir Prekių
komplektacijos trūkumų.
10.
PREKIŲ
GARANTIJA
10.1.
Pardavėjas
įsipareigoja parduoti Pirkėjui kokybiškas Prekes.
10.2.
Pardavėjas
suteikia Prekėms 2 (dvejų) metų kokybės garantiją nuo pristatymo.
10.3. Prekių
kokybės neapima tų gedimų ar kitokių Prekių defektų, kurie atsirado ne dėl Pardavėjo
ar Prekės gamintojo kaltės.
10.4. Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo Pirkėjo teisių, kurias įsigijus netinkamos kokybės Prekę, jam nustato Lietuvos Respublikos teisės aktai.
11.
NEKOKYBIŠKŲ
PREKIŲ KEITIMAS, GRĄŽINIMAS
11.1. Jeigu
Prekė neatitinka kokybės reikalavimų, Pirkėjas Lietuvos Respublikos teisės aktų
nustatyta tvarka turi teisę reikalauti, kad būtų užtikrinta tinkama Prekės
kokybė, proporcingai sumažinta Prekės kaina, arba vienašališkai
nutraukti Sutartį. Šiuo atveju Pirkėjas privalo pateikti Pardavėjui Prekės
įsigijimą patvirtinantį dokumentą.
11.2.
Kad
būtų užtikrinta tinkama Prekės kokybė, Pirkėjas turi teisę pasirinkti
reikalauti Prekę pataisyti (remontuoti) arba reikalauti ją pakeisti, išskyrus
atvejus, kai reikalavimo nebūtų įmanoma įvykdyti arba Pardavėjas dėl to patirtų
neproporcingų išlaidų, palyginti su išlaidomis kitam reikalavimui įgyvendinti,
atsižvelgiant į visas aplinkybes, įskaitant prekės vertę, jeigu prekė neturėtų
trūkumų; prekės trūkumų
(neatitikties) reikšmingumą; tai, ar kitokio reikalavimo taikymas nesukeltų
nepatogumų Pirkėjui.
11.3.
Pardavėjas
turi teisę atsisakyti užtikrinti tinkamą Prekės kokybę, jeigu Prekės neįmanoma
pataisyti ar pakeisti arba jeigu dėl to Pardavėjas patirtų neproporcingų
išlaidų, atsižvelgiant į visas aplinkybes, įskaitant Prekės vertę, jeigu Prekė
neturėtų trūkumų; Prekės trūkumų (neatitikties) reikšmingumą.
11.4. Pirkėjas
turi teisę reikalauti proporcingai sumažinti Prekės kainą arba nutraukti Sutartį,
vadovaudamasis Taisyklių punktu, jeigu:
11.4.1. Pardavėjas
Prekės nepataisė ar nepakeitė arba Prekės pataisymas ar pakeitimas neatitinka Taisyklėse
ar taikytinuose Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų, arba
Pardavėjas, vadovaudamasis Taisyklių 11.3 punktu atsisakė užtikrinti tinkamą Prekės
kokybę;
11.4.2.
Prekės
trūkumas atsirado, nors Pardavėjas bandė užtikrinti Prekės kokybę;
11.4.3.
Prekės
trūkumas yra esminis;
11.4.4. Pardavėjas
pareiškė ar iš aplinkybių yra aišku, kad jis per protingą terminą neužtikrins
tinkamos Prekės kokybės arba tai sukels didelių nepatogumų Pirkėjui.
11.5.
Pirkėjas
neturi teisės nutraukti Sutartį, jeigu trūkumas yra nedidelis.
11.6. Pirkėjas,
siekdamas įgyvendinti šiame Taisyklių skyriuje nustatytas teises, privalo
pranešti Pardavėjui apie Prekės kokybės reikalavimų neatitiktį ne vėliau kaip
per du mėnesius nuo neatitikties aptikimo dienos.
11.7.
Prekės
pataisymas ar pakeitimas:
11.7.1. Pardavėjas
įsipareigoja užtikrinti, kad Prekė šiame Taisyklių skyriuje numatytu atveju
būtų pataisyta ar pakeista nemokamai ir per protingą terminą nuo momento, kai
Pirkėjas raštu informavo Pardavėją apie netinkamą Prekės kokybę;
11.7.2.
Pirkėjas
grąžina Prekę Pardavėjui, kad ji būtų pataisyta ar pakeista. Prekės grąžinimo
išlaidos tenka Pardavėjui.
11.8.
Kainos
sumažinimas ir Sutarties nutraukimas:
11.8.1. Pardavėjas
įsipareigoja užtikrinti, jog Prekės kainos sumažinimas šiame Taisyklių skyriuje
numatytu atveju būtu proporcingas Prekės vertės sumažėjimui, palyginti su
verte, kurią Prekė turėtų, jeigu nebūtų trūkumų;
11.8.2. Pirkėjas
savo teisę šiame taisyklių skyriuje nustatytu atveju nutraukti Sutartį
įgyvendina pateikdamas Pardavėjui pareiškimą, kuriame išreiškia sprendimą
nutraukti Sutartį;
11.8.3.
Pirkėjui
nutraukus Sutartį:
11.8.3.1.
Pirkėjas
privalo grąžinti Pardavėjui Prekę Pardavėjo sąskaita;
11.8.3.2.
Pardavėjas,
gavęs sugrąžintą Prekę arba Pirkėjo pateiktus įrodymus, kad Prekė buvo
išsiųsta, turi ne vėliau kaip per keturiolika dienų grąžinti Pirkėjui už Prekę
sumokėtą kainą.
12.
INFORMACIJA
APIE PIRKIMO – PARDAVIMO SUTARTIES ATSISAKYMĄ
12.1. Teisė
atsisakyti Sutarties: Pirkėjas turi teisę atsisakyti Sutarties per 14 dienų,
nenurodydamas jokios priežasties. Sutarties atsisakymo laikotarpis baigiasi po
14 dienų nuo dienos, kurią Pirkėjas ar Pirkėjo nurodytas asmuo, išskyrus
vežėją, gavo užsakytą Prekę. Jeigu Pirkėjas vienu Užsakymu užsakė daugiau negu
vieną Prekę ir Prekės pristatomos atskirai, minėtas 14 dienų terminas
pradedamas skaičiuoti nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar Pirkėjo nurodytas
asmuo, išskyrus vežėją, gavo paskutinę Prekę.
12.2.
Norėdamas
pasinaudoti teise atsisakyti Sutarties Pirkėjas turi Pardavėjui pranešti apie
savo sprendimą atsisakyti šios sutarties pateikdamas nedviprasmišką pareiškimą
(pvz., paštu ar elektroniniu laišku). Pirkėjas gali pasinaudoti pridedama
pavyzdine atsisakymo forma (Priedas Nr. 1), bet tai nėra privaloma. Kad būtų
laikomasi atsisakymo termino, pakanka, jog Pirkėjas nusiųstų pranešimą apie
tai, kad pasinaudoja savo teise atsisakyti Pirkimo - pardavimo sutarties prieš
pasibaigiant atsisakymo laikotarpiui.
12.3.
Pirkimo
– pardavimo sutarties atsisakymo pasekmės:
12.3.1.
Pirkėjui
įgyvendinus teisę atsisakyti Sutarties, pasibaigia Šalių pareigos vykdyti
Sutartį;
12.3.2.
Pardavėjas
nedelsdamas ir ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo tos dienos, kurią jis
gavo Pirkėjo pranešimą apie Sutarties atsisakymą, įsipareigoja grąžinti
Pirkėjui visas šio sumokėtas sumas, įskaitant Pirkėjo apmokėtas Prekių
pristatymo išlaidas. Grąžindamas vartotojui visas sumokėtas sumas, Pardavėjas
įsipareigoja naudoti tokį pat mokėjimo būdą, kokį naudojo Pirkėjas mokėdamas
Pardavėjui už Prekes, nebent Pirkėjas aiškiai sutiko dėl kitokio būdo ir jeigu
Pirkėjas dėl to nepatiria jokių kitų papildomų išlaidų;
12.3.3. Pardavėjas
neprivalo grąžinti Pirkėjui papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad
Pirkėjas aiškiai pasirinko kitą negu Pardavėjo pasiūlytas pigiausias įprastinis
pristatymo būdas;
12.3.4. Pardavėjas
gali negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtų sumų tol, kol Prekės negrąžintos Pardavėjui
arba kol Pirkėjas pateikia įrodymą, kad Prekės yra išsiųstos Pardavėjui,
atsižvelgiant į tai, kas įvyksta pirmiau;
12.3.5. Pirkėjas
nedelsdamas ir ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo pranešimo apie Sutarties
atsisakymą pateikimo Pardavėjui dienos turi išsiųsti arba perduoti Prekes Pardavėjui. Pirkėjui tenka tik
tiesioginės Prekių grąžinimo išlaidos;
12.3.6. Pirkėjas,
šiame Taisyklių skyriuje numatytu Prekės grąžinimo atveju, atsako tik už Prekės
vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų Prekės pobūdžiui, savybėms
ir veikimui nustatyti, tačiau grąžinama Prekė turi būti nesugadinta,
originalioje tvarkingoje pakuotėje, su etiketėmis, apsauginėmis priemonėmis, pilnos
komplektacijos, su visais priedais, jeigu tokie buvo pridėti prie Prekės (pavyzdžiui,
instrukcija, kitais dokumentais), nepraradusi prekinės išvaizdos ar savybių, ir
nenaudota.
12.3.7. Pardavėjas
turi teisę atsisakyti priimti šiame Taisyklių skyriuje nustatyta tvarka Pirkėjo
grąžinamą Prekę, jeigu grąžinama Prekė neatitinka šių Taisyklių ir taikytinų
Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytų reikalavimų dėl Pirkėjo veiksmų,
nebūtinų Prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.
12.4.
Pirkėjo
teisė atsisakyti Sutarties ir grąžinti ar pakeisti tinkamos kokybės Prekes
netaikoma Sutartims dėl:
12.4.1. pagal
specialius Pirkėjo nurodymus pagamintų Prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos
ir kurios gaminamos atsižvelgiant į Pirkėjo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą,
arba dėl Prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos Pirkėjo asmeninėms reikmėms;
12.4.2.
greitai
gendančių Prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
12.4.3.
supakuotų
Prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti
dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
12.4.4.
Prekių,
kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais
daiktais;
12.4.5.
kitais
Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytais atvejais.
12.5.
Šiame
Taisyklių skyriuje numatyta teisė atsisakyti Sutarties netaikoma Pirkėjui,
kuris pagal taikytinus Lietuvos Respublikos teisės aktus nėra laikomas
vartotoju, t. y. Pirkėjui, kuris Prekes
įsigyja su savo verslu, prekyba, amatu ar profesija susijusiais tikslais.
13.
INTELEKTINĖS
NUOSAVYBĖS TEISĖS
13.1.
Visas
El. parduotuvės turinys, įskaitant visus tekstus, grafiką, paveikslėlius, nuotraukas,
bet kokią filmuotą ar vaizdinę medžiagą/įrašus, prekių ženklus, logotipus,
kitokius vaizdinius žymenis, iliustracijas, grafinį El. parduotuvės dizainą, programinį kodą ir/ar visų
nurodytų objektų atskiras dalis, domenus ir kt. (toliau – Turinys), yra Pardavėjo arba Trečiųjų šalių intelektinė nuosavybė,
kuri yra saugoma autorines ir intelektinės nuosavybės teises
reglamentuojančiais Lietuvos Respublikos ir tarptautiniais teisės aktais.
13.2. Pirkėjas
supranta, jog naudodamasis El. parduotuve, pirkdamas Prekes neįgyja jokių teisių į Turinį ir juo gali
naudotis tik laikydamasis šių Taisyklių. Pirkėjas neturi teisės be Pardavėjo ar
Trečiosios šalies, kuriai priklauso atitinkamos intelektinės nuosavybės teisės,
sutikimo naudoti Turinio, įskaitant, bet neapsiribojant, jo publikuoti,
parduoti, nuomoti, kopijuoti, demonstruoti, modifikuoti, adaptuoti, atkurti bei
naudoti bet kokiu kitu būdu, išskyrus naudojimą išimtinai tik savo asmeniniais
ir informaciniais tikslais.
13.3. Pirkėjas,
pažeidęs Pardavėjo arba Trečiųjų šalių intelektinės nuosavybės teises, privalės
atlyginti nuostolius, atsiradusius dėl tokio pažeidimo.
14.
TREČIŲJŲ ŠALIŲ TURINYS
14.1.
El.
parduotuvėje gali būti hipersaitų į kitus tinklapius, turinį, kuriuos valdo
kiti asmenys t. y. ne Pardavėjas. Pirkėjas supranta ir sutinka, kad Pardavėjas
neprisiims jokios atsakomybės dėl Trečiųjų šalių turinio. Hipersaitas iš El.
parduotuvės į Trečiosios šalies turinį nereiškia, kad Pardavėjas pritaria ar
yra atsakingas už tokį Trečiosios šalies turinį. Tik Pirkėjas yra atsakingas už
tai, kaip naudojasi Trečiųjų šalių turiniu ir tai daro savo rizika. Tokie Trečiųjų
asmenų tinklapiai turi savo naudojimo sąlygas, kurios taikomos, kai Pirkėjas
naudojasi tais tinklapiais.
14.2. Pardavėjas
neteikia jokių garantijų ar pareiškimų dėl Trečiosios šalies turinio
(įskaitant, bet neapsiribojant, negarantuoja, kad tas turinys bus tikslus, neatsako
už Trečiųjų šalių turinyje pateikiamų produktų ar paslaugų kokybę). Pirkėjas supranta,
kad už visą informaciją, kurią galima pasiekti per hipersaitus į kitus
tinklapius, atsako tik tie, kas pateikė tą turinį.
14.3. Šiame
Taisyklių skyriuje pateiktos nuostatos nėra taikomos tais atvejais, kai
hipersaitas yra pateikiamas siekiant suteikti Pirkėjui būtiną informaciją apie
siūlomas Prekes.
15.
ATSAKOMYBĖ
15.1.
Šalys
už šiose Taisyklėse numatytų įsipareigojimų nevykdymą atsako Taisyklių ir/ar
Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
15.2. Šalis,
dėl kurios veiksmų/ neveikimo kita Šalis patiria nuostolių, privalo atlyginti kitai
Šaliai visus jos patirtus tiesioginius nuostolius, jeigu atskiruose Taisyklių
punktuose ir taikytinose imperatyviose teisės normose nenustatyta kitaip.
15.3. Pardavėjas
yra atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai Pirkėjas patiria
nuostolius dėl to, jog Pirkėjas faktiškai nesusipažino su šiomis Taisyklėmis,
Privatumo politika, ir/ar kita Pirkėjui El. parduotuvėje konkrečios Prekės
aprašyme pateikta informacija.
15.4. Šalys
neatsako už dalinį ar visišką savo įsipareigojimų neįvykdymą, jeigu įrodo, kad
įsipareigojimų neįvykdė dėl nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių. Nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybės
suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos galiojančiuose Lietuvos Respublikos
teisės aktuose. Šalis, kuri dėl nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių
negali įvykdyti savo įsipareigojimų, privalo nedelsdama, bet ne vėliau kaip per
3 (tris) darbo dienas nuo šių aplinkybių atsiradimo ar paaiškėjimo dienos raštu
informuoti apie tai kitą Šalį.
16.
INFORMACIJOS
TEIKIMAS
16.1.
Pranešimai,
susiję su Pirkėjo Užsakymo vykdymu, yra siunčiami Pirkėjo nurodytu el. paštu
ir/ar telefonu. Pardavėjas neatsako už tai, jei Pirkėjas negauna išsiųstos informacijos
ar patvirtinimo pranešimų dėl interneto ryšio, el. pašto paslaugų teikėjų
tinklo sutrikimų, pranešimų, patekusių į SPAM katalogą, arba dėl Pirkėjo
pateiktų neteisingų duomenų.
16.2.
Pirkėjas
visus pranešimus, reikalavimus, prašymus ir klausimus Pardavėjui gali pateikti
Taisyklių 1.2 punkte numatytais kontaktais.
17.
TAISYKLIŲ
PAKEITIMAS
17.1.
Pardavėjas
turi teisę bet kuriuo metu keisti, taisyti ar papildyti šias Taisykles. Apie
Taisyklių pasikeitimus Pirkėjai yra informuojami El. parduotuvėje ir Taisyklių
pakeitimai įsigalioja iš karto po jų paskelbimo El. parduotuvėje, jeigu nėra
numatyta kitaip. Jeigu Pirkėjas nesutinka su naujomis Taisyklėmis, jis turėtų
daugiau nesinaudoti El. parduotuve ir neįsigyti Prekių.
17.2. Aktualią ir galiojančią Taisyklių versiją visada galima rasti El. parduotuvėje paspaudus mygtuką „Pirkimo taisyklės“, kuris yra adresu https://store.porsche.lt/pirkimo-salygos . Konkrečiam Užsakymui yra taikoma ta Taisyklių redakcija, kuri galiojo Užsakymo pateikimo metu.
18.
BAIGIAMOSIOS
NUOSTATOS
18.1.
Šioms Taisyklėms
ir Prekių įsigijimui yra taikoma Lietuvos Respublikos teisė. Bet kokie
ginčai/nesutarimai, kylantys dėl šių Taisyklių ar parduodamų Prekių, yra
sprendžiami bei perduodami kompetentingiems Lietuvos Respublikos teismams.
18.2. Pardavėjas
gali perleisti visas savo teises ir pareigas pagal šias Taisykles be Pirkėjo
sutikimo tuo atveju, jeigu toks teisių ir pareigų perdavimas nepablogins Pirkėjo
padėties pagal šias Taisykles ir nesumažins jam teikiamų garantijų. Pirkėjas
negali perduoti arba perleisti jokių teisių ir pareigų pagal šias Taisykles be
išankstinio mūsų rašytinio sutikimo ir bet koks neteisėtas tokių teisių ir
pareigų perdavimas yra laikomas negaliojančiu.
18.3. Jeigu
kuri nors Taisyklių nuostata laikoma negaliojančia pagal taikomus Lietuvos Respublikos
įstatymus, likusios Taisyklių nuostatos lieka toliau galioti, išskyrus atvejus,
kai negaliojančios nuostatos iš esmės padaro neįmanomą likusių Taisyklių nuostatų
įgyvendinimą. Jei kuri nors Taisyklių nuostata ar jos dalis būtų arba taptų
negaliojančia arba nebesaistytų Šalių, Šalys geranoriškai derasi ir pakeičia ją
kita formuluote, kuri kuo tiksliau atspindėtų Šalių ketinimus.
18.4. Jeigu Pirkėjas
turi pretenzijų Pardavėjui, jis gali išdėstytu ir pateikti jas raštu el. pašto
adresu info@porsche.lt . Pardavėjas į tokias Pirkėjo pretenzijas
įsipareigoja atsakyti per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo Pirkėjo
kreipimosi gavimo dienos. Pirkėjas taip pat turite teisę ginčą spręsti
kreipdamasis į Lietuvos Respublikos valstybinę vartotojų teisių apsaugos
tarnybą (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, Lietuvos Respublika, el. p.
tarnyba@vvtat.lt, tel. 852626751, interneto svetainė www.vvtat.lt), arba į jos
teritorinius padalinius, ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LT.
18.5.
Jeigu Pirkėjas
turi klausimų, susijusių su šiomis Taisyklėmis, jis gali kreiptis į Pardavėją
Taisyklių punkte nurodytais kontaktais.
Priedas Nr. 1
PAVYZDINĖ NUOTOLINĖS SUTARTIES ATSISAKYMO FORMA
(Šią formą užpildykite ir grąžinkite tik tada, jei norite
atsisakyti sutarties)
Kam:
UAB „Prime Auto“
Juridinio asmens kodas 302841713,
Adresas Dariaus ir Girėno g. 15, LT-02169 Vilnius, Lietuvos
Respublika
El. pašto adresas info@porsche.lt
Aš pranešu, kad atsisakau prekių pirkimo – pardavimo
sutarties:
Užsakymo numeris ir
data
______________________________________________________________________________
Vartotojo vardas, pavardė
________________________________________________________________________________
Vartotojo gimimo data
____________________________________________________________________________________
Vartotojo el. paštas, telefono numeris
____________________________________________________________________
Vartotojo parašas
__________________________________________________________________________________________
Data ________________________________________________________________________________________________________